פרויקט ענק נוסף של "דירה להשכיר"

הפעם העיר לוד על המפה. פרויקט של 11,300 דירות חדשות אושר לבנייה במערב העיר לוד. כ – 30% מהדירות (3,390) מיועדות להשכרה לטווח ארוך, השאר (7,910 ) ימכרו באופן חופשי.

הוועדה לקידום אזורים מועדפים לדיור במנהל התכנון אשר מאשרת תכניות בהליך מזורז, אישרה בשבוע שעבר להפקדה להתנגדויות את תוכנית הפרויקט של החברה הממשלתית "דירה להשכיר".

 

התכנית המדוברת "רובע ניר צבי" אשר על עריכתה הופקד אדריכל יאיר אביגדור מחברת מנעד, היא אחת התוכניות הגדולות בעיר לוד, ומטרתה להפוך את העיר לוד הממוקמת באזורי הביקוש לאלטרנטיבה מועדפת למגורים במרכז הארץ.

 

"רובע ניר צבי" מתוכנן להיבנות על שטח של כ – 1,600 דונם משני עבריו של כביש 200 העתיד להיבנות במערב העיר, ומקודמת על ידי עיריית לוד בשיתוף עם החברה הממשלתית "דירה להשכיר", אשר מטרתה להגדיל את היצע הדירות להשכרה לטווח ארוך ובמחירים מפוקחים ברחבי הארץ.

 

 רובע ניר צבי, 11,300 יח"ד חדשות במערב העיר לוד. 

 

בנוסף ליחידות הדיור התכנית כוללת מבני ציבור, כיכרות עם שטחי מסחר, תעסוקה ומגורים, שטחים פתוחים אשר יחברו לפארק רובעי- עירוני חדש, הרחבת תחנת הרכבת גני אביב הקיימת היום, ואף רצף של רחובות ומוקדים עירוניים ומסחריים שיקשרו וייצרו המשכיות בין הרובע החדש לשכונות הקיימות גני אביב ופרדס שניר.

 

למיקום של הפרויקט החדש בסמוך לציר הראשי המתוכנן  - כביש 200 (אשר יעקוף את רמלה מצפון ויחבר את כביש 44 לכביש 431), ופיתוח תחנת הרכבת הסמוכה יתרונות רבים, תהיה לתושבים זמינות לתחבורה ציבורית קלה ונוחה.